lakiernik - górny śląsk

Wkrótce czeka mnie kompleksowe malowanie całego auta, które w tej chwili stoi u blacharza i mam pytanie o dobrego lakiernika w rejonie górnego Śląska - jestem z Gliwic.
Solidnie naciąłem się przez ostatnie 5 miesięcy na blacharzy oszustów i nieuków, chciałbym przynajmniej trafić porządnego lakiernika. Po czym poznać porządnego lakiernika? jak go szukać? Ile kosztuje malowanie całego auta? (chcialbym polakierowac go czarną perłą) moze zadaje troche glupie pytania ale jestem nowy w temacie, nie chcę popełnic zadnych bledow wynikajacych chocby z braku doswiadczenia. Na aucie jak chyba kazdemu tutaj cholernie mi zalezy, ma byc to auto na codzien i jezdzic przez kolejne 350 lat:D

Zacząłbym od znalezienia takiego, który nie pije (albo przynajmniej nie w czasie pracy :laughing: ). Śmiechy chichy, ale blacharz/lakiernik, który nie pije to perełka. Pojęcia nie mam z czego to wynika. Prawie jak grabarze… :wink:

Kazde auto jest inne i inny jest zakres prac.
Cena wynika z zakres usług jaki chcesz zlecic.
Zmieniasz kolor? lakierujesz komore silnika i inne srodki? zdemontowałes szyby, silnik? masz szyberdach? ?, pytan jest duzo, wiec cene poda ktos kto bedzie ja widział i zada jeszcze z 15 innych pytan, moze tez dzieki pytaniom lakiernika bedziesz potrafił ocenic czy jest dobry.
Odwiedz ze 3 lakiernikow, dadza Ci do myslenia

Materiał lakierniczy ok 1000zł.
Dobra konserwacja ok 800zł
Robocizna dobrego lakiernika :question:
powodzenia

oooo widze że kolega z gliwic a jeszcze twojej szosteczki nie widziałem na ulicach.. myślałem że jestem sam :PP hmm jeżeli chodzi o mnie to znam takiego co nie pije…(podczas pracy) i wg mnie jest dobry… zajedz do łabęd na okręgową stacje pojazdów i pytaj o Marcina.. ja do niego za niedługo też będe oddawał auto bo mam troszke drzwi do roboty…