swap M30B28 na M30B35

Zdawałoby się, że temat musiał być już wałkowany, a jednak jakoś nie udało mi się znaleźć. O swapie silnika w E23 była kiedyś mowa, no ale to co inszego.

Jak w temacie - z czym się wiąże taka operacja? Czy osprzęt jest dokładnie taki sam? Wystarczy jak posiądę w rewelacyjnym stanie silnik bez osprzętu? Dodam, że mój M30B28 jest na L-jetronic’u. No i jeszcze to, że jestem laikiem, więc porady poproszę w miarę możliwości łopatologicznie :grin:

Potrzebny do tego jest silnik pochodzący z E23, E24 i E28 z wiazką, przepływomierzem i sterownikiem. Może być bez osprzętu, to znaczy bez alternatora i rozrusznika :grin:

z 2,8 na 3,5 to nie swap tylko czesto wykonywana czynnosc serwisowa :grin:

A skrzynia biegów? Wały napędowe? Tylny most? Czy to wszystko co u mnie jest przystosowane do mojego 2,8l. będzie w stanie przenieść i wytrzymać moc i moment z silnika 3,5l.??

tak , a nawet duzo wiecej … kierowca mysle ze tez :grin:

Co do kierowcy, to miałbym największe obawy. Ogranicznik prędkości by się przydał :smiling_imp:
Wstyd się przyznać, ale pierwsza myśl o wymianie przyszła, jak objechany zostałem przez nowego Civica, i to nie żadnego tam type S czy R :laughing:

ale sprobowalbys sie scignac z takim syfikiem na dystansie 1000km i to wtedy byloby miarodajne. Ja po ostatnim przelocie z UK do Koszalina zakochalem sie w 6 na nowo.Auto jest stworzone do transeuropejskich tras o 18 zjechalem z promu i pomimo korkow juz o 1 w nocy kebaba jadlem w Szczecinie :). Luksus komfort i wygoda i przy sredniej 190km/h pali tyle samo co civic.

GT - gran turismo jak by nie patrzeć - wielka turystyka - specjalnie do niej stworzony.

No tak tylko po co to wszystko skoro 2,8 to predszy motor :laughing:

Objezdza Porsche a 3,5 NIE :stuck_out_tongue:

No, No , No tylko bez takich, 3,5 też objechało na próbach :smiling_imp:

Dlatego chcesz wymienić motor :question: :astonished:
Wyluzuj :bulb: Niech się civik złapie tak od 140-220km/h :grin: