Od kupna długo trzeba był kręcić, zgasła ze 3 razy na ulicy.. automat.
W końcu na lotnisku już nieprzyzwoicie długo trzeba było kręcić…
MCars stwierdził że to luźna wtyczka od kompa i może coś w tym było, po włożeniu innego kompa odpalała na dotyk, potem to samo, po włożeniu mojego kompa dotyk , potem to samo… Może on jakieś błędy łapie?
jesli dobrze rozumiem twoje objawy to mialem to samo w zeszlym tygodniu, adam zrobil.. u mnie akurat ktorys kabel puscil iskre do kompa i rozwalil go ;/
Komp sprawny… iskra jest, paliwo jest… Kompy akuracik mam dwa…
Myślałem raczej o jakimś specjaliście od elektryki, nie ujmując Adamowi… A może macie fachowca, co przyjedzie do mnie? 200zł laweta… jak ja nie lubie automatów
Jestem fotografem, ale to nie znaczy, że się nie znam na elektryce Poza tym mam super majstra, którym jest mój Ojciec. Niestety nie dam rady podjechać do Ciebie, bo wiosna się zrobiła i na placu kilka rekinów czeka, ale jakby co to zapraszam…damy radę
Usterka kabla do kompa. To kot prognozuje choć wydaje mi się że aż takich nie ma wibracji przy samym kompie żeby nieodpalała przy kręceniu za pierwszym a za drugim tak,
Usterka kostki stacyjki. Koleś z bigcoupe tak miał i właśnie podobne objawy. Jak ruszył inaczej kluczykiem to nie kręciło ale nie zapalał jak docisnął trochę to zapalała. (ale to wykluczone bo zgasła na ulicy jak piszesz)
OBC świruje, ale znowu jak by się ten zielony kabel od immobilisera buntował to też aż takie drgania by go nie naprawiały. Miałem kiedyś podobnie. Można go spiąć żeby wyeliminować podejrzanego.
Któryś z czujników się buntuje. Bez kompletu informacji komp nie da iskry choć kręcić możemy. Może jakieś nieprawidłowe informacje dostaje. Komp jest bardzo czuły np na temperaturę cieczy chłodzącej. Może własnie tak czujnik umierał.
Główny przekaźnik ale to podobno już sprawdzałeś. Ja bym go spiął i zobaczył czy działa.
Ja bym jeszcze posprawdzał czy nie ma jakiegoś zwarcia od luźnych kabelków przy obc i przy kompie.