WPP

Zapraszam chętnych na wyścigi 28-30.05 Będzie to także eliminacja mistrzostw Polski i Czech więc będzie można zobaczyć wiele potworów. Ja również jestem zapisany :sunglasses: .Pełne info macie tu:

http://www.aw.poznan.pl/imprezy2010/20100530wsmp_fia/index.html

Podobno będzie mi chciało dać po tyłku cupowe New Beetle :face_with_rolling_eyes: nie znam się na takich aparatach ale tam chyba jest 3,2 litra :smiling_imp: Trzymajcie kciuki za rekinka.

No i już po wszystkiemu, dziękuje wszystkim co się pojawili dopingowali i pomagali. Działo się i to sporo. piątek kwalifikacje nie w deszczu…w oberwaniu chmury :smiling_imp: przy wyjściu z babajagi płynął strumień szerokości trzech metrów, także ostro mnie majtneło, udało się wyprowadzić, trzecia pozycja startowa i pierwsze miejsce na mecie w wyścigu ( w pierwszym lewym lanser strtujący z pole… się obrócił i było grubo, potem udało mi się wyprzedzić E46 i wygrać)
Drugie kwalifikacje już w słońcu, więc udało się wygrać.
A wyścig … no z mojej perspektywy było grubo… Zaczne od tego że czasy gorsze niż w zeszłym roku, fura coś nie szła, na starcie do babajagi lanser i E46 objechało mnie jak …, na pierwszym lewym chciałem przycisnąć E46 ale 4 nie weszła na hamowaniu i poszedłem w żwirek, zanim się wygrzebałem byłem w połowie stawki, ostre nadrabianie, w międzyczasie lekka przycierka z hondą, i w połowie wyścigu siadam na tyłek E46 ale pęka pasek od alternatora i pompy wody, wszystko zapala się na czerwono oprócz oleju no to kulam się dalej na 5 biegu patrząc czy temp. oleju za bardzo nie rośnie, bo ta od wody jest oparta po prawej stronie, no i udało się dowieźć trzecie miejsce, ale silnik raczej dostał dupe

he he widać TUTAJ 0:45
Gratuluje! :piwko:

a na 2,05 widać jak trykłem się z hondą, poszedłem po piachu od wewnętrznej przy wyjściu na prosta startową :smiling_imp:

Tu macie z zewnątrz

:smiling_imp: