Witam bo to moj pierwszy post na tym forum.
Prawdopodobnie w tym tygodniu stane sie posiadaczem szczura 635 z 82 roku
Mam kilka pytan poniewaz w temacie bmw jestem zielony…no moze nie zupelnie zielony ale …wiecie na pewno duzo wiecej niz ja.
1.prosze o linkdo strony z mozliwie najlepszym dekoderem vin(oraz o wszystkie miejsca dzie jest nabity)
2.silniki…m30,m90 …185km,218km192km po czym poznac jaki motor jest w tej sztuce ??z dekodera vin ??i czy numer silnika laczy sie jakos z numerem nadwozia??koncowka vin jest nr silnika ??i gdzie jest nabity ten numer??
3.chlodzenie we wszystkich motorach napedzane jest wisco??
4.czy kolo zamachowe jest dwumasowe??
5.ostatnie pytanie -na co uwazac ??samochod lamie sie w ktoryms miejscu??cos mega gnije odpada itp itd
Wiadomo auto 25 lat-z renowacja sobie poradze-nie bedzie to pierwsze auto,ale jest pewnie duzo rzeczy o ktorych nie wiem …
Jestem niesamowicie napalony(w sumie to chyba od ok 5 lat) ale na ta sztuke szczegolnie z gory WSZYSTKIM DZIEKUJE jezeli ktos mi odpisze.Wiadomo w takim stanie rozsadek jest na 2 miejscu… i nie chce wtopic-na wiosne ma by igielka w oryginale no moze wieksze felgi bedzie miala
Blacharka to chyba najcieższa sprawa, sprawy mechaniczne sa mało problematyczne i dość tanie. Zwróciłbym też uwagę na komletność i brak “kombinatorstwa”
Witaj i przygotuj się na duze wydatki, jeśli chcesz wykonać tenowację w oryginale. Pamiętaj, że części blacharskie, ozdoby zewnetrzne, szyby i pierdoły kupisz tylko w ASO…zapomnij o podróbkach - brak
Jest srebrna , po pierwszym wlascicielu ,na czarnym/szarym welurze Recaro 200tys przebieg z pelna dokumentacja w stanie bardzo dobrym ,4 x elektryka bez klimy.
Zdjecia postaram sie znalezc bo gdzies przechlalem
Wszystkie te informacje przekazal mi znajomy ktory znalazl dla mne ten samochod.
Ja do pochodzenia,przebiegu,stanu,dokumentow tego samochodu podchodze sceptycznie-jak zobacze to uwierze:)
Wszystkim ktorzy cos napisali dziekuje i prosze o wiecej info chłone jak gąbka