Poradnik -jak dobrze kupic-juz kupione czy dobrze?chyba tak

Witam bo to moj pierwszy post na tym forum.
Prawdopodobnie w tym tygodniu stane sie posiadaczem szczura 635 z 82 roku
Mam kilka pytan poniewaz w temacie bmw jestem zielony…no moze nie zupelnie zielony ale …wiecie na pewno duzo wiecej niz ja.
1.prosze o linkdo strony z mozliwie najlepszym dekoderem vin(oraz o wszystkie miejsca dzie jest nabity)
2.silniki…m30,m90 …185km,218km192km po czym poznac jaki motor jest w tej sztuce ??z dekodera vin ??i czy numer silnika laczy sie jakos z numerem nadwozia??koncowka vin jest nr silnika ??i gdzie jest nabity ten numer??
3.chlodzenie we wszystkich motorach napedzane jest wisco??
4.czy kolo zamachowe jest dwumasowe??
5.ostatnie pytanie -na co uwazac ??samochod lamie sie w ktoryms miejscu??cos mega gnije odpada itp itd

Wiadomo auto 25 lat-z renowacja sobie poradze-nie bedzie to pierwsze auto,ale jest pewnie duzo rzeczy o ktorych nie wiem …

Jestem niesamowicie napalony(w sumie to chyba od ok 5 lat) ale na ta sztuke szczegolnie z gory WSZYSTKIM DZIEKUJE jezeli ktos mi odpisze.Wiadomo w takim stanie rozsadek jest na 2 miejscu… i nie chce wtopic-na wiosne ma by igielka w oryginale :slightly_smiling_face: no moze wieksze felgi bedzie miala :slightly_smiling_face:

A gdzie stoi ta 6?
dekoder VIN : Reloem.com

auto stoi w niemcarni.Strona z dekoderem jakos nie lata albo nie wiem o co tam lata…
A moze blizej jest jakas ladna sztuka ???:slight_smile:

sorki literówka…

REALOEM.com

są ładne w Poznaniu tylko nie na sprzedaż :wink:

Masz jakies zdjęcia? opis?

http://www.e34.de/vin/

tu jest trochę informacji

w roku 82 M90 ci nie grozi :slightly_smiling_face:

Blacharka to chyba najcieższa sprawa, sprawy mechaniczne sa mało problematyczne i dość tanie. Zwróciłbym też uwagę na komletność i brak “kombinatorstwa”